ЧИ МОЖУ Я ОБМІНЯТИ ТОВАР АБО ПОВЕРНУТИ ТОВАР?
Так, ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам “Закон про захист прав споживача.”
Щоб використати цю можливість, будь ласка, переконайтеся, що:
- товар, що не був у вжитку і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей тощо;
- товар повністю укомплектований та не порушена цілісність упаковки; збережено всі ярлики та заводське маркування.
Тобто ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
У разі, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець здійснює обмін товару.
Але якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється лише за наявності укладання/акту сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені.
КУДИ ЗВЕРТАТИСЬ З ПИТАНЬ ГАРАНТІЙНОГО ОБСЛУГОВУВАННЯ?
У випадку, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до наших менеджерів або до сервісного центру, контактні дані якого ви можете знайти у гарантійному талоні.
ЯКОЮ Є ГАРАНТІЯ НА ЦЕЙ ТОВАР?
У випадку, якщо Товар вимагає гарантійного обслуговування, просимо вас звернутися до наших менеджерів або до сервісного центру, контактні дані якого ви можете знайти у гарантійному талоні.
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР НЕ МОЖЕ ВІДРЕМОНТУВАТИ МОЮ ПРОДУКЦІЮ У ГАРАНТІЙНИЙ ПЕРІОД
У разі виявлення протягом встановленого гарантійного терміну суттєвих недоліків, що виникли з вини виробника, у товарах, які ви у нас купили, або він вийшов з ладу з вини виробника та не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо гроші.
Для цього, будь ласка, надайте нам:
- товар із повною комплектацією;
- гарантійний талон;
- документ, що підтверджує оплату;
- висновок сервісного центру з відміткою у тому, що товар має «істотний недолік».
У яких випадках гарантія не надається?
СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР МОЖЕ ВІДМОВИТИ У ГАРАНТІЙНОМУ РЕМОНТІ У РАЗІ:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних чи інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання;
- несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- якщо виявлені ушкодження, спричинені потраплянням усередину виробу сторонніх предметів, речовин, рідин, комах або дією екстремальних температур.
ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ТА ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ НА ТОВАР У РАЗІ:
- випадкового ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, викликані збоями або невідповідністю стандартам параметрів живильних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації;
- природне зношування елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу спричинено програмами;
- пошкодження або ненормального функціонування виробу, спричинені використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин;
- наявності на виробі ознак ремонту не уповноваженими особами.
Для повернення товару ви можете скористатись нашою службою доставки. У цьому випадку її послуги будуть платними.
Зверніть увагу, що будь-які претензії на вигляд, асортимент, відповідність отриманого товару замовленому, його комплектності та кількості приймаються тільки при отриманні товару у кур’єра. Ставлячи підпис на бланку замовлення, ви цим підтверджуєте, що не маєте претензій до інтернет-магазину з усіх згаданих питань.
Інші спірні питання між сторонами вирішуються на основі Закону України “Про захист прав споживачів” (див. повний текстзакона).